Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

BIZnisINFO

10. 04. 2013. Lozana, Švajcarska

Izvor: ObjektivNo1.

Tetra Pak godine obeležava godišnjicu otvaranja prvog reciklažnog postrojenja u Srbiji. U ovom centru u opštini Batočina reciklira se upotrebljena Tetra Pak ambalaža skupljena na teritoriji Srbije, ali i ambalaža skupljena i transportovana iz regiona.

Tetra Pak je vodeća svetska kompanija u proizvodnji rešenja za preradu i pakovanje hrane, sa oko 22.000 zaposlenih i poslovnim operacijama u više od 170 zemalja, 

2012. godine  otvoreno je prvo reciklažno postrojenje u Srbiji. U ovom centru se reciklira upotrebljena Tetra Pak ambalaža sakupljena na teritoriji Srbiji, ali i ambalaža skupljena i transportovana iz regiona.

U 2012. godini, recikliranje Tetra pak ambalaže na globalnom nivou se povećalo za 10%, što ukupno predstavlja 22,9% u odnosu na plasiranu ambalažu. Cilj je da stopa reciklaže Tetra Pak ambalaže bude povećana je na 40% do 2020. godine

Među vodećim zemljama na ovom polju, sa preko 80% recikliranih pakovanja se nalaze Belgija i Luksemburg, a zatim sledi Nemačka sa nešto više od 70%, dok je u ovom trenutku najniži procenat reciklirane ambalaže u Kini, Rusiji i Saudijskoj Arabiji.

Cilj je razvijanje pakovanja koje će 100% biti sačinjeno od obnovljivih materijala i snabdevanje papirom koji je sertifikovan od strane Saveta za zaštitu šuma - Forest Stewardship Council (FSC), a koji se upotrebljava za Tetra Pak ambalažu.

Tokom 2012. godine, broj Tetra Pak paketa koje sadrže bio zatvarače napravljene od šećerne trske je porastao sa 80 na 610 miliona primeraka. Među prvim kompanijama koje su predstavile ovakva pakovanja u Južnoj Americi bile su Coca Cola i Nestle.

"Ovo je dobar početak, ali ima još mnogo toga da se dostigne na polju emisije ugljen dioksida, reciklaže i obnovljivosti – kaže predsednik i generalni direktor kompanije Tetra Pak, Denis Jenson.

Pre dve godine kompanija je postavila ambiciozne desetogodišnje ekološke ciljeve, fokusirajući se na tri ključna područja: uticaj na životnu sredinu, održive proizvode i reciklažu.

“Idemo u dobrom pravcu, ali ima još puno toga što treba da se postigne do 2020. godine” – rekao je Denis Jenson, predsednik i generalni direktor Tetra Pak kompanije i dodao da snažan ekološki uticaj ide ruku pod ruku sa dugoročnim poslovnim uspehom, a kompanija blisko sarađuje sa dobavljačima, klijentima i drugim saradnicima u cilju ispunjavanja  ekoloških obaveza ambicioznih ciljeva.

 

Nema komentara.

Ostavi komentar

Vremenska prognoza