Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Čačak

26. 02. 2014. Čačak

Izvor: ObjektivNo1.

Čačak: Uskoro rešenje za pružni prelaz u Trnavi?

Na inicijativu meštana Trnave, pružni prelaz u ovom mestu, prošle sedmice su posetili predstavnici republičke Komisije Železnica Srbije. Povod je saobraćajna nezgoda u kojoj je pre desetak dana na tom prelazu poginuo tridesetogodišnji mladić.

Žitelji Trnave i okolnih sela  očekuju što pre rešenje ovog problema u suprotnom preduzeće radikalne mere, kažu.
Reč je o rizičnom pružnom prelazu , koji kako ističu nije adekvatno  obeležen , zbog čega je u poslednjih  nekoliko  godina tu poginulo  mnogo lica. Predstavnici Železnica Srbije  sagledali su problem , a konačno rešenje biće doneto tek nakon razgovora sa nadležnima   iz lokalne samouprave i JP Gradac.

Na pružnom prelazu u Trnavi prošle nedelje okupilo se nekoliko desetina gradjana. Njihovo nezadovoljstvo zbog neobezbedjenog pružnog prelaza kulminiralo kada je pre desetak dana na tom mestu poginuo tridesetogodišnji mladić. Priznaju , nisu se do tog tragičnog digadjaja obraćali nikome da se prelaz bolje obezbedi , jer su kažu smatrali da to nadležni sami moraju da učine .

 

Prema rečima tehničkog direktora JP Gradac Nebojše Jelušića na deonici pruge Kraljevo Požega na delu kroz Čačak ima 17 pružnih prelaza. Gradac je nadležan da održava onu signalizaciju koja se nalazi na putu i koja upozorava da je u blizini prelaz preko pruge.Jedina pomoć na ovom pružnom prelazu može da bude rampa ili zvučni signal , a to su i predložili gradjani koji svakodnevo koriste taj put, kaže Jelušić . Od dodaje da će to JP Gradac sugerisati predstavnicima Železnica Srbije kada se ovaj problem bude konačno rešavao.

Od predstavnika republičke Komisije Železnica Srbije nismo uspeli da dobijemo izjavu . I dok su oni prebacivali obavezu sa jednog na drugog člana Komisije ko bi trebao da kaže nešto konkretno obratio nam se šef Železničke stanice u Čačku Jovica Maksimović . On je istakao da će Železnica učiniti sve što je u njenoj nadležnosti kako bi se bezbednost gradjana na ovom i drugim pružnim prelazima podigla na najviši nivo.

 

Kako smo saznali od nadležnih postavljanje rampe je najbezbednije , ali inajskuplje rešenje . To košta kažu oko 200 do 300 hiljada evra. Kako će ovaj problem biti rešen ostaje da se vidi , ali meštani Trnave neće više sedeti skrštenih ruku. Sledeći korak je blokada pruge ,a onda i radikalnije mere.

Nema komentara.

Ostavi komentar