Naslovna  |  Vesti  |  BIRODI: Televizije medijski marginalizovale protest u Srbiji
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

11. 12. 2018.

Izvor: Beta

BIRODI: Televizije medijski marginalizovale protest u Srbiji

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) saopštio je da je većina informativnih emisija na televizijama sa nacionalnim frekvencijama i N1 duplo više vremena posvetila protestima tokom vikenda odigrali u Francuskoj, Belgiji i Madjarskoj nego u Srbiji.

Ta organizacija je navela da su tokom petka i subote, 8. i 9. decembra, sproveli monitoring izveštavanja na televizijama sa nacionalnom pokrivenošću i da su utvrdili da su televizije u svojim centralnim dnevnicima protestu u Beogradu posvetile 3.321 sekundu, a protestima u inostranstvu 2.652 sekunde.

„Medjutim, kada se iz ukupnog vremena, koje su televizije izdvojile za protest u Beogradu, izdvoji vreme koje je posvetio TV Pink (2.014 sekundi, što je 2/3 ukupnog vremena svih posmatranih televizija)… dolazimo do nalaza da su ostale televizije beogradskim protestima posvetile više od duplo manje vremena“, navodi se u saopštenju.

Prema oceni BIRODI-ja, ako se izuzme TV Pink, jedina od analiziranih TV stanica koja je malo više vremena posvetila protestima u Beogadu jeste TV N1.

„Radio-televizija Srbije je kao javni servis posvetio duplo manje vremena prostestu u Beogradu u odnosu na ostale proteste, TV O2 je više od dva ipo puta izveštavala o protestima van Srbije, TV Prva više od tri puta na istu temu, a TV Happy je nešto manje od dva puta više izvestila o protestima u Francuskoj, Belgiji i Madjarskoj nego u Beogradu“, navodi se u saopštenju.

Nema komentara.

Ostavi komentar

Vremenska prognoza