Naslovna  |  Vesti  |  SOS telefonska linija za psihosocijalnu podršku zaposlenima u prosveti, roditeljima i učenicima
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

24. 03. 2020.

Autor: Objektivno 1

SOS telefonska linija za psihosocijalnu podršku zaposlenima u prosveti, roditeljima i učenicima

Od 23.marta uvedena je posebna SOS telefonska linija 0800-200-201 za psihosocijalnu podršku zaposlenima u prosveti, roditeljima i učenicima, navodi se na sajtu Ministarstva prosvete.

 Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja je zbog nastale situacije izvršilo prenamenu SOS linije, a  ova linija je u redovnim uslovima imala funkciju prijave nasilja u školama i podršku učenicima, a sada je u funkciji podrške za prevenciju i umanjenje stresa u situaciji vanrednog stanja koje je posledica epidemiološke krize.

Svi učenici, roditelji i zaposleni u ustanovama obrazovanja i vaspitanja, koji smatraju da im je potrebna pomoć i podrška, osnaživanje u prevazilaženju problema, stresa i anksioznosti u uslovima vanrednog stanja i epidemije mogu pozvati broj 0800 200-201.

Dežurstva na telefonu su organizovana svakog radnog dana u periodu od 9-14 časova.
Ukupan broj dežurnih savetnika, psihologa i pedagoga, je 22, a savetnici se rotiraju svakog radnog dana. Savetnici imaju instrukcije za upućivanje korisnika, kada postoji potreba, na linije Ministarstva zdravlja, Linije za prevenciju suicida i posebne linije za roditelje i decu do 18 godina Instituta za mentalno zdravlje u Beogradu.

Odsek za ljudska i manjinska prava u obrazovanju, odnosno zaposleni zaduženi za zaštitu od nasilja u vreme rada telefona pružaju podršku i superviziju savetnicima, prate raspored i pokrivenost linije i zaduženi su za kontakt sa operaterom ukoliko za to bude potrebe. 

Nema komentara.

Ostavi komentar

Vremenska prognoza