Naslovna  |  Vesti  |  RTS za toalet papir dao 230 miliona
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

04. 08. 2020.

Izvor: Cenzolovka.rs

RTS za toalet papir dao 230 miliona

Nakon što je zaposleni u RTS-u, snimatelj Vasko Vasović, u intervjuu za portal Direktno izneo niz nepravilnosti koje je Državna revizorska institucija našla u trošenju sredstava kroz javne nabavke, polemiku je, doduše samo među zaposlenima, nastavio v.d. direktora javnog servisa Dragan Bujošević.

U cirkularnom mejlu koji je poslao svim radnicima na RTS-u, u kom moli da „to obraćanje zadrže za sebe“, a u koje je Danas imao uvid, Bujošević je odgovorio na Vasovićeve optužbe iznete u tekstu, nazivajući ga „većim revizorom od revizora“, jer je navodio detalje izveštaja koji je „javno dostupan“.

Prepirka je ipak završila u javnosti, jer je Vasko Vasović na ovo obraćanje odgovorio javno, a oba pisma prosledio medijima.

„Siguran sam da su mnogi od vas pročitali intervju Vaska Vasovića sajtu Direktno. Nemam nikakvu obavezu prema Vasku i sajtu Direktno kojim upravlja Dragan Đilas, ali imam moralnu obavezu prema svakom zaposlenom u RTS da odgovorim na optužbe iznete u intervjuu. Molim sve zaposlene da ovo obraćanje zadrže za sebe. Ne želim da se ova priča nastavlja po sajtovima, društvenim mrežama i tabloidima. Previše je plaćenih tekstova protiv RTS, previše je ispiranja usta našom kućom, da bi mi sebi dozvolili luksuz da još dodajemo novu džebanu. Jer, šta god da kažete, šta god da je istina, to u medijskoj i političkoj igri oko RTS nije bitno. Oni koji znaju iz kojih interesa nas napadaju, činiće to i dalje, jer njima činjenice ništa ne znače“, navodi Bujošević u pismu.

On konstatuje da Vasović „tvrdi ono što revizori ne tvrde“, te da su „revizori u izveštaju dali 17 preporuka za ispravke uočenih nepravilnosti i ništa više“.

On dalje navodi da je nepravilno trošenje u nabavkama vrednosti 440 miliona dinara zapravo 17 preporuka za ispravljanje nepravilnosti, koje se svode na poštovanje forme teksta i slične tehničke nedostatke, dok su finansijski izveštaji RTS-a „svi pozitivni“.

„Vaša potreba da se pravdate samo radnicima RTS-a, a ne i gledaocima RTS-a, ukazuje na to koga se bojite. Bojite li se Vi radnika RTS-a ili mi se samo čini? Da se ne bojite prekida programa, ne biste se pravdali“, napisao je u javnom odgovoru snimatelj Vasović.

On je dodao da je „pokušao da abolira članove Upravnog odbora, jer oni nisu krivi za „Bujoševićeve štamparske greške“, ali da ih je direktor, svojom izjavom da su sa izveštajem upoznati, pretvorio u saučesnike.

On je dalje naveo nekoliko detalja iz Revizorskog izveštaja, između ostalog i citat u kome stoji da su „nabavke nepravilno sprovedene“.

Zatim navodi i nabavku aparata za merenje pritiska, po ceni od skoro 1,5 miliona dinara, uz pitanje „da li je RTS zdravstvena ustanova“.

Navodi se i da za pokriće gubitaka preduzeća ostvarenom dobiti od 36 miliona evra nije pribavljena saglasnost Vlade, kako to Bujošević tvrdi. Za kraj, Vasović navodi i javnu nabavku salveta i toalet papira, za koju je javni servis platio 239 miliona dinara „poreskih obveznika“.

„Za godinu dana. Za toalet papir, gospodine Bujoševiću?! Skoro sto hiljada evra? Šta će gledaoci da misle o nama? Da nismo emiteri, nego seratori?! Čega ste Vi direktor? Javnog servisa ili javnog toaleta“, upitao je Vasović i dodao da je serija „Nemanjići“ RTS koštala nešto više od tri miliona evra, dok je zaradila 2,6 miliona.

Nema komentara.

Ostavi komentar

Vremenska prognoza